090616

"Jag ska måla hela världen, lilla mamma" Och hur gick den sen då?
Det har jag suttit och funderat på länge men idag bestämde jag mig för att nu ska det göras riktigt sommarfin här hemma. Det ska sommarstädas men röjning i alla skåp och lådor och sen ska jag organisera allt bättre här hemma för det känns som om det inte finns någon ordning i mina lådor och skåp. Kanske har fått städmani för att jag har suttit och tittat på "REnt hus".

Förstår inte hur man kan ha det som vissa har det. Vem har tillexempel 10 ton skräp hemme i lägenheten. Att man ens får plats. Att man inte städar i över huvud taget försåtr jag inte. Skulle inte klara mig en dag, skulle nysa ihjäl mig.
Visst kan det vara stökigt här hemma men det städas ju iallafall en gång i veckan så ågot damm finns det knappt inte. Joo nu för nu har jag inte städat på en vecka men imorrn:

* Först ska jag sova
*sen väntar tvättstugan
*Sen börjar städningen på riktigt

Jaja nu ska jag iallafall göra iordning mig för fotbollsträningen väntar även fast jag inte är så sugen på det idag.

Och vad är inte typiskt när man har sovit bort hela dagen, Joo självklart ska solen vara framme. Men men



Kommentarer
Lena

Städar du jämt??

//mammis

2009-06-16 @ 22:24:38
URL: http://lenasoderberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0