090618

Dagen blev inte riktigt som jag tänkt mig. Jag hade ju bestämt mig för och städa ordentligt här hemma men hela förmiddagen gick åt att leta present till Henkas mormor och efter en plaststol till Henkas mamma vilket vi inte hittade någon. men men. Sen blev det ju kalas i Uggelhagen för henkas mormor fyllde år.

Imorrn är det midsommar och det blev inte riktigt som vi hade tänkt oss från början men dagen ska spenderas i Sörping och jag har bestämt mig för att göra mig en midsommarkrans, har blommor till det hemma så imorgon blir det att binda ihop en sådan =).

Såg på film alldeles nyss. "Isprinsessan" av Camilla Läckberg. Har ju läst boken så det är alltid kul att se filmen sen. och den var riktigt bra förutom att jag som vanligt somnade mitt i filmen men missade BARA 20 minuter =)

Snart väntar sängen på mig =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0