090301

Mars, mars måne jag kan lura dig till Skåne!
Precis idag är det första mars och man får driva med varandra fast den riktiga skämtdagen är ju 1 april men men.

Igår hände det inte speciellt mycket. Jobbade 12-20 så hela dagen var i stort sett förstörd. Henka skulle på fest hos någon i innebandyn och jag hade en liten egen myskväll hemma och såg på en bra film.

Gick upp tidigt i morse för att se på vasaloppet, missade första 45 minuterna men det gjorde inte så mycket. Dessutom som jag nästan halva loppet med men jag såg iallafall målgången =).

Annars blir det lungt idag, ska tvätta sen vid fyra och sen blir det bio ikväll. Män som hatar kvinnor. Det är en sån där måste se film eftersom man har läst boken. Fast risken finns att den inte är lika bra som boken men så brukar det ju vara. Vi får se hur det blir.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0