090304

Nu har man precis gått upp. Ska ta det lungt på förmiddagen. Ska träffa Ida på stan sen och ta en fika, det blir trevligt. Kanske blir en sväng på stan med, sånt som märks.

Jag trodde att det skulle vara värre att vara själv hemma eftersom jag inte är van vid det men det gick faktiskt riktigt bra. Det jag var mest rädd för var att jag inte skulle kunna sova men det gick alldeles uppligt. Det än som är tråkigt är att man inte har någon att prata med men det är bara att vänja sig för så här kommer det vara fram till hösten.

Det positiva med det här är att vår kärlek till varandra kanske börjar växa ännu mera när vi får vara ifrån varandra ett tag. Då har man någon att längta efter i veckorna som man sedan vet kommer hem. Det tror jag vi behöver. Tyvärr kanske han inte kommer hem på torsdag utan på fredag istället men det gör ju inte så mycket eftersom jag ska jobba natt, fast det skulle ha varit skönt om han låg i sängen när jag kommer hem på fredag morgon. =)

Men men snart dags att göra frukost...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0