090316

Idag kändes det kontigt att vakna när solen hade börjat gå upp, måste säga att det var lite mysigt och dessutom att vakna upp med Henka brevid. Jag har haft tur eftersom henka jobbar i linköping idag så han har inte åkt iväg långt så han kommer hem ikväll igen och det ska bli så skönt. Tycker inte om när han åker iväg så där men vad gör man inte för pengars skull. Jobb är ju ett jobb. Måste säga att det börjar kännas bättre mellan mig och henka igen. Det är skönt att få längta lite efter honom och man uppskattar varnadra mera nu tror jag, det känns så iallafall...

Idag blir det rätt lugn. Tänkte röja lite hemma så det är skapligt när man åker iväg imorrn, sen ska jag på upprop på Komvux för matte som jag har tänkt att läsa upp betyget. På kvällen tänkte jag mig att jag ska handla lite inför morgondagen medan henka tränar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0