090513

Är precis hemkommen från tandläkaren. Blev ingen billig historia 985 kr fast jag fick 300 kr rabatt, fick ta en special röntgenbild, fick kväljningar när de skulle stoppa in den där platan. Kostade typ 450 kr men men, roligare än att behöva spy av den där platan. Kommer att få göra den hädan efter. Så får alltid räkna med 450 kr mer. De hittade även ett hål som ska lagas. Och mina visdomständer har nu kommit alla fast dom inte kommit fram. En växer snett så kanske måste ta bort den, har ju redan tagit bort en. Jaja.. Den 9 juni ska jag tillbaka och då ska tandläkaren kolla om den behövs tas bort eller inte.

Sitter nu och försöker få tag på vårdcentralen, behöver ny astmaspray, den gamla är snart slut men det är telefonkö.

Håller även på och tvättar med. Skönt att få det gjort med.


Kommentarer
Sara

Se hit! Jag säljer ut ett stort klädpaket för 200 kr!! Eller högst bjudande! Spana in!

2009-05-14 @ 15:36:33
URL: http://www.auktioneraut.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0