091110

jaha då är man vaccinerad mot svininfluensan och kan lov att jag har skapligt ont i armen, det var inte lätt att sova inatt men nu är det iallafall gjort så behöver man inte tänka på det mera.
Igår provtränade jag med Hagahöjden, vilket inte var väntat men eftersom inte vårna tränare dök upp i hageby och man ska lägga ner damlaget till 99% då de flesta byter klubb och de andra ilaget skulle till Hagahöjdens så då hamnade man där och tänker definitivt fortsätta där om inget annat kommer upp, känns som att få en riktig nystart av fotbollen igen, tappade lite lusten i år med fotbollen, det gav inte direkt något men nu känns det helt klart seriöst.

Imorrn kommmer tentaresultatet med, spännande men jag är inställd på att göra om den så, tror inte det gick så bra men det får resultatet visa imorrn...

Nu ska jag ner i tvättstugan och tvätta lite tvätt och sen blir det att åka och handla lite..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0