091123

Vad ska jag ta mig till? Jag är SÅÅÅÅ trött idag att jag knappt orkade gå upp när klockan ringde men nu är jag iallafall uppet efter mycket besvär. Förstår inte att man kn bli så trött av att missa några timmars sömn. Men men.

Igår sov jag bort hela dagen lång typ. Gick upp och pluggade lite så nu vet jag ALLT om det vi inte vill veta av dvs bakterier, virus, svampar och parasiter. Inte trevlig läsning precis men det är ju det jag ska jobba med troligtviss i många många år. Idag väntas massa med mera plugg så får se om man hinner med träningen men det ska jag satsa på för det är verkligen roligt att träna nu när alla går in till 110% och alla nya lagkamrater är så snälla och trevliga. På söndag ska vi förresten flytta in i vårat omklädningsrum som vi har fått. Skönt då behöver man inte tänka på att man har glömt något för vi kommer att kunna förvara kläder, skor, benskydd och våra handdukar och duschgrejer där. Måste köpa mig en till uppsättning av borste och kam som jag kan ha där.

Helgen annars har bestått av jobb, suttit vak men det har gått bra, vi turades om att sitta lite. I lördags var vi i Jönköping på Barnkalas och så sniffade vi lite bebis med =).. Fattar inte att ungar växer så. Pojken fyllde 4 år och det kändes som att det var typ igår man var på dop för honom. Och måste säga att den lilla nya stjärnan i familjen var riktigt söt och snäll. Snacka om att man själv blir sugen men det får vänta några år till..

Nae bäst att göra iordning sig för att åka till skolan. idag väntas den andra omgången av vaccinering av Twinrix...
 =)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0