091125

Usch! Idag kom CSn och lönen för den här månaden, det var inte roligt ska gudarna veta, betalade räkningarna och storhandlade och så var pengarna slut igen *suck*. Ska det vara så här att vara student???
Fåt trösta mig med att nästa månad får jag en skaplig lön från jobbet iallafall så det blir att handla julklappar i sista minuten men men vad gör man inte. och ännu argare blev jag när Henka ringde och sa att han inte får sina pengar förren på fredag troligtviss. Om det är löning den 25 så är det och inget annat datum. Det tycker jag att det är upp till företaget att lösa. Men men så är det.

Annars idag har jag försökt läsa lite om Petris skål men det går inget vidare måste jag säger, har just nu lagt böckerna på hyllan och håller på att röjer lite här hemma och tänkte börja med mitt julpyntande idag =) Alltid lika mysigt. Handlade julklappar till vårat julklappsspel, måste såga att jag var riktig förnyfftig =) Tänker inte avslöja vad det är för något. Handlade även present åt min syster som snart fyller år.. Hoppas hon gillar det =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0