091002

Då har man precis kommit hem efter en heldag i Linköping. Vi har haft programspecifika dagar idag och igår. Igår när jag kom hade jag inga alls förväntningar på den här dagen. Men sen när det drog igång igår så var det faktiskt helt okej, våra lärare hade små shower för oss om etiska frågeställningar vilket var lite kul. Fast de två i dag gick in lite väl mycket på deras ämnen och det vart lite långtråkigt, framförallt med det som jag absolut inte vill jobba med så. Men men. Helt klart godkända dagar. En nackdel och det var att jag konstaterade att jag blir tvungena att köpa två till böcker som vi MÅSTE ha *Suck* och dom ska vi ju ha hela programmet så det är bara att beställa dem så dom är hemma tills nästa kurs börja den 26 okt.

Efter skolan har det varit rätt lungt. Jag har plugga' (inget ovanligt) Jag och M gick på stan i Linköping igår och köpte våra overaller så nu är det bara färg kvar. nae annars har det inte hänt mycket.
Ikväll blir det innebandy och kanske ett glas vin när vi kommer hem men först måste jag göra klart etikuppgiften.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0