091011

Guu vad jag är dålig på att uppdatera mig med det händer saker typ hela tiden just nu. Om inte annat så är det sjukt mycket i skolan innan den här kursen är klar.

Skolan:
Vi fick lite halvt panik när vi insåg hur mycket det var kvar men nu känns det som den snart är färdig för imorgon ska den vara inlämand. Vi fick även lite panik vad det gällde seminariet vi skulle ha i fredags. Men vi bestämde oss för lite rollspel. Måste säga att det inte riktigt blev som vi hade tänkt oss för vi var sista gruppen och två av de tre grupperna innan hade redan pratat om det vi skulle men men det är ju inget man kan göra något åt. Vi har även haft komunikationsövning med. Det var lite roligt för vi spelade in allt på film. Men jag tyckte att det gick riktigt bra, synd bara att man hade gjort en likande förut men men. Hetta diskutioner blev det iallafall. Imorrn väntar en ny dag och det är inte långt kvar till tentan heller. Den 21 okt gäller det.

Privat:
Jaa så mycket privatliv har det inte blivit eftersom det har varit plugg nästan hela tiden men men det är bara att vänja sig. Men jag har iallafall bestämt mig att jag får absolut inte sitta längre än till kl 20:00 om kvällarna för jag måste jag ha lite liv med. och då blir det tv:n såklart. Det har ju börjat en massa med roliga serier nu så man bara måste följa. Bonde söker fru, Matakuten, Oskyldig dömd, Ensam mamma söker, S.O.S gute, färjan 3, Sveriges fulaste hem osv... Så efter kl 20:00 är det tv:n som gäller varje dag typ.

Helgen har varit rätt så lugn. Fredagen hade vi en riktigt myskväll. Först åkte jag och handla lite gott och lagade för första gången plankstek och för min del var det första gången jag åt det med och måste säga att det var riktigt gott, VArför har jag inte ätit det innan. Så det blev Plankstek, vitt vin och lite film =).
Lördagen bjöd på innebandy i överrum. henka och dom spelade och vann för ovanligheten skull där nere. Och jag agerade fotograf =) Sen efter det blev det lite käk på Sportsbar och fotboll så klart. Varför kan inte sverige göra mål för. Dom var ju mycket bättre än Danmark.

Idag har jag istort sett bara pluggat fram till nu. Har lagt det lite på hyllan för idag för känner att jag inte kan ta till mig mycket mera. Ska snart göra iordning lite mat =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0