091020

Idag dag kvar till tentan och det känns faktiskt helt okej, sen är det en annan sak att kunna sova inatt men men.

Igår fick vi äntligen våran diskmaskin inkopplad, så himla skönt måste jag säga, hatar verkligen att diska.

Idag är det sista att plugga, ska inte spendera så mycket tid med det, sen tänkte jag rensa min garderob, funderar på om man ska köpa lite lådor eller kartonger och lägga upp sommarkläderna på vinden, man har ju nämligen inte så mycket utrymme för dom för det finns ju inte så många förvaringsmöjligheter i den här lägenheten.

Har precis sätt på arga snickaren, helt sjukt att man kan dra igång ett sådant bygga och det har liksom tagit 10 år hur många år till hade det inte tagit om dom skulle göra allt själva? Förstår inte hur dom tänker.

Nu ska jag hopppa in i duschen och sen blir det plugg ett tag...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0