091023

Jaa det börjar roligt när man får pengar, har typ lika lite kvar på kontot som innan man fick lön men men sånt är livet.

Då var äntligen HEL över, trodde först inte att jag skulle skriva tentan eftersom jag hade glömt plånboken i bilen som var i linköping men jag ringde lite desperat till Henka och snäll som han är kommer han och lämnar den. Juu vad jag är tacksam för det. Mitt LIU-kort var nämligen där i och den MÅSTE man ha så. Jag som var så lugn innan jag insåg att plånboken var hemma, men tentan kändes rätt så bra faktsikt men jag tror att jag inte riktigt hade med den röda tråden på sista frågan så det är det jag kommer kugga på i sånt fall känner jag för faktan var det inga problem med. Så på måndag börjar en ny kurs, trevligt.

Igår var det Basgruppsmys med HEL basgruppen, vi drack lite vin och käkade pizza och hade allmänt trevligt.

Idag har man varit duktig och storhandlat för två veckor framöver, så det känns skönt. Ska snart göra spenatsoppa, blev så himla sugen på det. Sen väntar innebandy i Ljungsbro...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0