091029

Igår tränade jag för första gången sen i somras typ, det var faktiskt riktigt roligt, hoppas att man har den tiden nu är man går i skolan. Behöver verkligen träna men det är en annan sak.

Har spenderat de senaste 2 dagarna har jag haft självstudier så har suttit här hemma och läst om Hemoglobin, Spektrofotometri och koncentrationsberäkningar. Känner verkligen att jag har tappat en hel del från gymnasiet men det är bara att bita ihop. Imorrn väntar den första labben, det ska bli roligt. Det är ju lite annolunda genmfört med gymnasiet. Så hoppas verkligen att det blir något roligt.

Imorrn blir det även stan med Ida, ska bli riktgit skoj att träffa henne, blir ju inte så mycket när båda går i skolan. Måste börja fundera på lite julklappar till nära och kära så man får det ur världen med men synd att pengarna inte riktgit finns den här månaden. Men men..

Funderar på och lägga mg snart och sova så man orkar morgondagen, ska nog läsa några sidor i min bok jag håller på och läser med "14 år och till salu". Sjukt bra, rekomenderar verkligen den till er som gillar att läsa självbiografer/memoarer.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0