090914

Då har man haft sin första heldag i skolan.. Det kändes bra i början när vi bestämde vad vi skulle göra på vårat seminarium. Det kändes väldigt bra måste jag säga, känns som att man har hamnat i en väldigt bra basgrupp. Känns som att man kan prata med varandra och att vi får bra diskusioner. Tror att vi kommer att lyckas väldigt bra. När själva basgruppträffen  var måste jag säga att jag kände mig väldigt förvirrad, kände mig väldigt tyst i diskusionen men jag visst inte riktigt vad jag skulle säga. Men nu när man har varit hemma och funderat lite börjar det kännas bättre. Har lyckats plugga en del så nu har jag avklarat första teoritekern. Boors vet jag allt om nu =)..

Idag blev det även nya däck då det var punktering på ett av det gamla och vi kände att vi ändå behövde nya däck så vi slog till på fyra nya och blev därför 5000 kr fattigare. sen är det nya vinterdäck med som ska betalas när det är dags..

Imorrn dra mitt förbättringsarbete igång på allvar. Tror jag har bestämt mig vad jag ska göra. Imorrn blir det även att plugga hela dagen lång oavsett om jag vill eller ej för jag ahr en del att göra tills nästa basgruppsträff...

Just nu sitter jag i en sporthall och bloggar lite. Henka tränar och jag kände inte för att sitta hemma själv..

Måste se första avsnittet av Hollywood fruar sen, det verkar bra och även sveriges fulaste hem med som började idag... För imorrn ska jag sova... fast har tvättstugan från kl 10 men börjar när jag vaknar..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0