090916

Dagen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, tanken var att det skulle ha varit föreläsningar fram till kl 15,00 men då tredje föreläsningen blev avbruten pga att det tekniska inte funkade bestämde vi oss för att åka hem. Vi kända att föreläsningarna iallafall inte ger något speciellt. Så det blev pendeln hem efter att ha ätit matlådan hos L..

Så nu sitter man här och har precis gjort det sista inför basgruppen imorrn, tror jag hmm???
Har öven städat köket för det behövdes, diska och rengjort spisen. Se om jag orkar ta tag i tvätten och lägga in den från tvättningen igår. Men först måste jag plugga lite, skriva rent lite för det är en del...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0