090917

Idag var det skola som vanligt. Det blev nästan  en heldag. Först var det basgrupp och självklart höll C vad han lovat för att han kom försent. Hur goda bullar som helst Tack! =). Det blev mycket till diskussion måste jag säga. Men efter maten blev det att gå igen morgondagens seminarium och även fältstudien.

Väl hemma hittade jag två serie att se på Alarm 112 och Förslossningskliniken så nu har jag något att göra när jag inte har lust att plugga =)

Sen var jag ju tvungen att ta tag i mitt förbättringsarbete. Ska ju gå 30 min varje dag så henka och jag tog oss till golfbanan och gick en runda. Så nu var den dagen avklarad nu ska jag bara se till att få gjort de andra med.

Nu sitter man i soffan och bloggar framför "Superstar" och sen är det ju självklar "Lyxfällan".
Ska försöka plugga lite med samtidigt inte för att jag tror det går men så jag slipper det imorrn.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0