090919

Privat:
Då var den här dagen snart avslutad, vet inte riktigt vad dagen har tagit vägen. Jag fick iallafall sova ut ordentligt för det behövde jag. J fick idén att vi skulle gå en sväng så det blev den promenad i det fina vädret. Åkte till Vrinneviskogen och gick 3,5km. Sen var det bara hem att käka för att sedan åka på bio och "Flickan som lekte med elden" Henka tyckte inte den var bra men jag tyckte det, jag som läst boken. Den var ungefär som jag hade tänkt mig. För dom som inte har läst boken så kan jag förstå att den var lite långtråkig för det hände ju kanske inte så mycket som de hade hoppats på. Men nu väntar jag på tredje filmen.

Henka fick för sig att vi skulle ut och åka inlines så jag gick ner i källaren och letade reda på mina så det blev en sväng ute, kändes verkligen att det var längesen jag åkte typ 10 år sedan konstaterade jag men det var skönt att komma ut en sväng..


Plugget:
Min tanke var först att jag skulle ha suttit på förmiddagen och pluggat men så blev det inte. Eller på ett sätt blev det ju det eftersom jag gjorde mitt förbättringsarbete med att gå ut och gå så jag fick ju det gjort och samtidigt lite trevligt sällskap. Men efter bion blev det plugg, har precis avslutat det nu, funderar på om jag skulle skriva rent det eller inte. Men jag vet inte vad jag ska svara på frågorna men det får jag ta senare. Men nu har jag iallafall läst om hälsofrämjande arbete och dess definition på det. Inte för att jag blev något klokare men men. Man måste ju kunna det tills tentan...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0