090926

Flickan lilla har blivit sjuk. Vaknade förut och hade jätte ont i kroppen och frös. Efter att ha tagit tempen konstaterade jag att jag är sjuk =(. Feber, hoppas bara det släpper tills på måndag. Jag har känt länge att det är något som har villat bryta ut men som inte hat gjort det och är det inte typiskt att det gör det nu när jag skulle ha jobbat imorrn, säger bara typiskt. Behöver ju verkligen pengarna.. Men men.
Idagen ska spenderas hemma i soffan coh se till att bli frisk. För jag har lite jag måste plugga på med men jag orkar inte det. Nätt och jämt att jag orkar sitta här...

Iallafall har jobbat natten som var nu. Lite ovant när det var över en månad sedan.


Kommentarer
Lena

Krya på dig, stumpan!

//Mammis

2009-09-26 @ 20:26:37
URL: http://lenasoderberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0