Dags att lägga sig men först en summering av dagen..

Då börjar det närma sig läggdags och det har gått i ett hela kvällen, trodde först att jag skulle kunna sätta mig och plugga lite men så blev det inte.
Vi fick för oss att åka och titta på lampa till köket för den ena under diskbänken ahr gått sönder men dom hade ingen sådan som vi ville ha så det blir en sväng till IKEA på onsdag efter föreläsningarna och inhandla där för jag vet att det finns sådana vi vill ha där.
Sen for vi till Media MArket för att kolla på en stereo till köket och visst vi hittade en som verkar riktigt bra så den slog vi till på.

Och en riktig myskväll/filmkväll blev det. Vi beställde pizza och sen blev det Morden i Midsomer och den nyaste Wallander filmen.

Men nu ska jag krypa ner i sängen och sova....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0