100405

Då var denna påsk över och imorrn väntas skolan igen.
Det har faktiskt varit skönt med ett litet break från skolan även fast jag fick lite skuldkänslor över att jag inte pluggat något men det är en annan femma, får göra det idag.
Långfredagen blev lugn framåt kvällen åkte vi till far min och käkade lite gått
Påskafton blev det påskmat hemma hos henkas mormor och morfar.
Påskdagen hos mamma med mat och en massa onyttiga saker.

Idag när jag vaknade fick jag en liten chock. Folk har ju pratat om att det ska komma lite snö men det ha rman ju inte trott och vad är det som ligger på backen när man vaknar, joo det är snö. Usch! Jag vill verkligen ha vår och ingen snö. Det som har varit så fint väder under hela påsken.

Idag har jag bestämt mig för att´åka och köpa färg och måla hallen och datarummet med. Kanske inte idag men så småningom. Om vi får huset ska vi ju sälja lägenheten och då måste jag ju fixa alla hål i vid datorn i hallen och varför inte göra det med en gång för så är det klart? Är så pass mycket ledig nu ett tag framöver så man vill ju göra något annat än att bara sitta framför böckerna 24 timmar om dygnet.



Kommentarer
Lena

Hoppas ni blev mätta coh belåtna..

//mamma

2010-04-05 @ 19:03:46
URL: http://bloggissoder.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0