100418

Gårdagen bjöd på en riktig överraskning. Vi åkte ner till Jönköping för att gå på dop men föräldrarna i fråga dvs henkas bror och hans sambo överraskde oss med att gifta sig samtidigt. Tror det var många som inte förstod vad de höll på med först när de spelade bröllopsmarschen men sen när vi fick se dem gick det upp en liten lampa.

Ett stort Grattis till Linda och Daniel till giftemålet!

Jag har ett stort problem. Jag fyller år snart men jag vet inte när jag ska ha tid att fira mig. Det är så mycket runt omkring nu så vi får se hur det blir med den frågan. Alternativet är på söndag om jag vet inte hur jag ska hinna fixa det tills dess. Men men, det löser sig alltid.

Fotbollspremiär eller seriepremiär. Det gick inget vidare då vi var många sjuka och skadade och spelade grymt dålig fotboll. Saltängen var inte ens bra och då kan ni tänka er hur bra vi var. Vi förlorade trots allt BARA med 2-4

Resten av dagen blir det plugg hela dagen lång


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0