100808

Jaa idag hade jag lika gärna kunna legat kvar i sängen hela dagen, men tyvärr väntar det en natts arbete till och jag måste bara säga att kroppen är helt slut. Känns som om jag skulle ha feber men det har jag inte utan jag är så utarbetad så det finns inte ord för det.

Imorrn ska förhoppningsviss en resa till Kreta bokas och då bär det av om exakt en vecka. Skulle vara så skönt att bara komma iväg och inte behöva tänka på något alls. Bara ta det lungt och vila upp sig för kommande höst och vinter.

Imorrn väntas det även IFK-Hammarby med laget. trevligt att göra något annat än bara träna och spela matcher tillsammans.

Fick en bukett underbara blommor av älsklingen förut med =)

Lite fika innan det är dags för att arbeta...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0