100227

JIPPIE! Nu har jag en ordentlig diskmaskin här hemma, så underbart. Den blev riktigt bra! Var tvungen att provdiska i den igår och gud vilken skillnad det var.

Idag har varit en lång dag.
Först blev det att åka och titta på brottningsträningen som jag hoppar pga att jag har käningar i min hals igen men istället för att träna agerade jag fotograf och jag lyckades knäppa 430 bilder på 1,5h. De flesta var ju seriebilder men ändå. Så nu har jag lite att gå igenom och sedan lägga ut dem på våran hemsida.

Sen var det dags att åker ner till stan och fick Leos present till namnkalaset. Jag tror att vi har lyckats rätt bra med presenten. =) Sedan bestämde jag och Henka oss för att se på Farsan så vi blev kvar på stan och lunchade på stan innan. Passade även på att springa in på bokrean och köpa tre böcker med =). Sen blev det som sagt FARSAN och den var grymt bra måste jag säga. Verkligen en film att rekommendera.

Nu sitter man hemma ska pussla lite med bilderna från förut och sen blir det melodifestivalen och OS så klart!
Härligt att Sverige tog OS-guld i Curling. Hade gärna velat se hela men jag var så trött och stog bara ut till åttonde omgången sen gick jag och la mig. Nu håller vi tummarna för en guldmedalj på 3 milen ikväll..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0