100102



Då var det nytt år igen då. Jag firade det nya året på jobbet men mina arbetskamrater. Tyvärr kunde inte vi "skåla" vid tolvslaget då vi fick ett larm men det gjorde inte så mycket. Och året började verkligen bra eller kanske inte. Datorhaveri på jobbet. Man kunde inte ens logga in på datorn så det var säkert något stort fel centralt. och stackars kille som hade jouren som vi väckte när vi ringde men är man jour så är man.

Ska jobba min tredje natt snart, tycker faktiskt att det är lite roligt att jobba när man inte gör det så ofta nu förtiden och om inte annat är det trevligt att få prata lite med sina arbetskamrater som man saknar när man inte jobbar.

Nu ska vi iallafall åka och handla lite mat  och toapapper, sen blir det att göra mat och plugga lite innan det är dags att gå till jobbet igen. Skulle satt mig förut men såg att det var Oliwer tvist på tv och det var jag självklart tvungen att se, tycker det är bra..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0