100110

Lördagen bjöd inte direkt på sovmorgon direkt. Klockan ringde halv åtta. Klockan nio börjarde fotbollsträningen. Önskade att jag hade stannat hemma i sängen, det var uteträning och termopetern visade -22 grader i bilen, helt sjukt. men vi gjorde ett träningspass iallafall. Måste säga att från att ha varit i bolltältet där det också var -22 till att gå ut igen i -20 var som att komma ut i värmen, en helt sjuk känsla men men. Sedan var det bara en liten paus på en timma sen var det brottning på schemat. Fösta passet med en massa brottningsövningar. Riktigt roligt, tyvärr var man för trött efter första träningen så det var svårt att ta ut sig helt.

Idag har jag jobbat. Riktigt roligt att få träffa mina arbetskamrater. Längesedan jag jobbade med dem jag jobbade med idag. Och tur var väl att en skulle ha semester och kom på det lite sent men men.
Dagen innehöll "cedersborgs blodbad" med. Stackars tant slog i brandsläckren när hon ramlade.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0