100111

Imorrn så gäller det då är det praktisk tenta. Känns som att jag inte har plugga till den så mycket men finns ju inte så mycket att plugga på känns det som. Kan ju bara blicka tillbaka på dem labbarna man har gjort. Ska iallafall läsa igenom dem en sista gång nu innan jag går och lägger mig. Jag satt och funderade på om man får reda på med en gång om man klarar den praktiska tentan eller om man måste vänta ett antal veckor på resultatet. Sånt som märks. Efter tentan imorrn är det bara hem och sätta mig med nästa. *suck* Men så är det. Idag tog jag inisativet och åkte och träna även fast jag kanske skulle ha behövt vara hemma men men. Har ju suttit hemma hela dagen och jag kände att jag behövde rör på mig.

Så nu är det natti natt.

P.S det var -17 grader när vi tränade idag. Usch det är inte mänskligt man kan ju knappt inte andas men men så är det när det för en gång skull har blivit riktig vinter. Undra när snön smälter? Hoppas efter sportlovet iallafall...



Kommentarer
Lena

Det kommer säkert att gå bra.

//Mammis

2010-01-12 @ 20:52:05
URL: http://lenasoderberg.blogg.se/
Sandra

Hur gick den praktiska tentan till? :) Laboration?

2010-01-17 @ 22:57:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0