100724

Gräsänkling?? Nae inte nu längre..
Undra hur älsklingen min mår efter denna kväll med den stackars halsen. Vi kommer nog få prata teckenspråk med varandra här hemma en vecka framöver har jag en känsla av.. =)
Summering av att ha varit gräsänkling måste jag säga att det är första året som det har varit lite skönt att vara ifrån varandra och verkligen få längta. Och jag har klarat det galant utan att klättra på väggarna. Stolt över mig själv.. Men det är skönast nu när han är hemma för har saknat honom grymt mycket..

Idag har man varit på stan och shoppat lite födelsedagspresenter och är riktigt nöjd med inköpen, även det som är till mig själv med...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0