100605

Min tanter på jobbet har verkligen gett mig motivationen till att hoppa av iallafall..
Jag berättade för en tant att jag känner att BMA inte är något för mig då sa hon att det förstod hon för hon tycker jag passar mycket bättre som undersköterska därför att jag är lugnet själv, lyssnar och har kunskap om det mesta. Hon sa att hon inte kunde se någon direkt svaghet. Kände mig faktiskt rätt stolt och jag hade god lust att ge henne en jätte kram.
Jag älskar verkligen mitt jobb som undersköterska och jag ska nog satsa på det nu och få en fast tjänst om jag nu inte skulle komma in på SSK till hösten.


Kommentarer
Lena

Jag tycker att du ska satsa på att vara undersköterska. Du har hela livet framför dig att eventuellt gå vidare i yrket.

//Mammis

2010-06-06 @ 21:10:10
URL: http://bloggissoder.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0