100614

Jaha vart har sommaren tagit vägen nu när man är ledig? Det kan man fråga sig..
Idag blir det iallafall storstädning här hemma hur tråkigt den än är så måste det göras för det är inte gjort på evigheter. Tvätta lite fönster, städa bakom spisen, under diskbänken, under kylskåpet. ta bort alla svarta märken på golvet efter stolarna.. Jaa ni ser ju bara jag har och göra. Men på eftermidag/kvällen tänkte jag åka och titta på min syster och heja lite på henne och kanske ta lite kort när hon tävlar innan det är dags för mig att cykla till träningen om den blir fädigt tills idag vilket jag hoppas på.

Imorrn och på onsdag ska jag jobba vilket behövs men tyvärr ska det ju bli fint väder men det får jag stå ut med. Nu är det natt som gäller och man kan nästan säga att jag gå på sommarschemat även fast dessa två nätter inte ingår där. Börjar ju egentligen nästa vecka.

Helgen som varit har bestått av arbete vilket jag ångrar att jag sa att jag kunde jobba men för ekonomin var det bra. Efter tentan i fredags gick verkligen musten ur mig. har känt mig som ett vrak hela helgen. Men det är tur man har arbetskamrater som lättar upp stämningen lite =).... Tur att ni finns ibland :P

Idag ska vi förresten kolla på ett hus, får se hur det blir med det. Tydligen har de redan börjat buda men det var flera som ville titta så de ordnade en extra visning idag..

Nu är det frukost som gäller och sen är det städning


Kommentarer
Caroline

Vad spännande var ligger huset? Nyfiken!

2010-06-14 @ 15:09:15
URL: http://jaksch.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0