100620

Sista dagen på den här veckan. Ska jobba och sen nästa vecka går jag på sommarschemat.

Var och handlade present till henkas mormor idag och guu vad sugen jag blir på att köpa en massa blommor. Vill verkligen ha en trädgård eller liten uteplats där jag kan styra med men det verkar ju inte finnas något för oss.

Gårdagen var super. Den bjöd på mycket shopping och promenad. Handlade nästan bara kläder förutom min plånbok som jag handlade. Sen var vi först vi segelstrog och tittade på kortegen av brudparet sen förflyttade vi oss till slottet där vi fick se dem ytterligare en gång. Måste säga att Viktoria var riktigt fin. Gillar verkligen kläningen. Den var enkel och det är så det ska vara. Men därimot tyckte jag inte om Madelens kläning med alla dessa fjädrar eller vad det nu var.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0