100312

Måste säga att jag har varit dålig på att skriva men tiden och lusten har inte funnits. Det har varit sjukt mycket de senaste veckorna.

Har bland annat varit på Namnkalas för lilla Leo! Mycket trevligt men annorlunda eftersom jag är van att man döper barnen i kyrkan men det har var absolut ett alternativ till de som inte vill att deras barn ska döpas i kyrkan och skulle faktiskt själv kunna tänka mig det även fast jag är med i kyrkan. Det bjöds på sång, smörgåstårta och fika.

Förra helgen bestod av träningsläger för hela slanten, kunde ej delta på första delen pga namnkalas men fick se mina lagkamrater spela mot Saltängen. Söndagen på träningshelgen bjöd på comeback i mål för mig vilket kändes lite konstigt och annorlunda eftersom jag inte har stått på över två år men men. Tackar alla tjejer för ett lyckat träningsläger! Måste poängtera att vi fortfarnade är obesegrade i HBK. Det ni =)

Den andra tiden har gått åt till skolan och pluggandet och självklart min huvudfritidsaktivitet, fotbollen. Det har varit massor i skolan att man knappt hunnit med att se på tv men så ska det ju tydligen vara att plugga på högskolan så det är väl bara att gilla läget.

Idag får vi förhoppningsviss reda på våra praktikplatser. I helge väntas båtmässa i stockholm och match mot Svärtinge i östgötacupen =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0