100323

Idag har inte varit någon rolig dag. Har suttit med basgruppsfallet och försökt blir klar med det men det har tagit mycket längre än vad jag trodde. Sökte lite böcker på bibban men det fanns inga att låna som jag var intresserad av men när jag gick in på Stadsbibliotekets sida fanns deten bok som jag letade efter så det bar iväg ner till stan för att låna boken. Det var första gången sedan mellanstadiet jag lånade en bok där men mitt gamla kort gällde fortfarnade.

Jag och Jennifer passade på att åka till Maxi en sväng, lite break i pluggandet vilket var välbehövligt. Vi kollade runt lite där och jag hittade lite saker jag vill ha framför allt ett par handdukar till badrummet jag ska önska mig..


Blev helförtjust i dessa..

Vi passade även på att åka till blomsterland då de hade billiga påskliljor där, passade även på att köpa björkris och fjädrar och ägg att hänga i. Problemet när jag kom hem var att jag inte riktigt vet vart jag ska ha dem jag får springa runt med vasen lite och se vart den passar in bäst.



Tog även fram mina påskkycklingar jag har fått av mormor och Henkas mamma. De är så himla mysiga. Så nu är det lite påskkänsla hemma hos oss typ. Bara lite små detaljer kvar så är jag nöjd =) Måste ju ha en påskblomma på köksbordet =) se om jag ka spaná in någon jag kan köpa på Eneby.

Nu är det dags att återgå till pluggandet så man blir färdig med det här idag annars vet jag inte vad jag gör..

Förresten måste säga att det faktiskt är riktigt härligt med regn för det tyder ju bara på att våren är på väg och snön smälter. En av de få gånger jag är positiv till regn..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0