100509

Nae, vad tiden går fort.

Har jobbat inatt och är helt färdig, känner mig som en zombie. Men jag ska strax gå ut på en kort promenad, testa hälen lite för den känns bra inatt. I och för sig så gick jag inte så mycket på jobbet utan jag åkte sparkcykel =).. Det var ett bra köp av den som kom på det på jobbet. Underlättar sjukt mycket och man tar sig snabbt från ena avdelningen till andra när sänglarmen går...


Våran är en trehjuling

Är lite spänd inför morgondagen då jag går ut på praktik i 2 veckor på vårdcentralen. Den sista praktiken som BMA stundent för jag har bestämt mig för att hoppa av efter den här teminen då jag känner att det inte är någor för mig. Jätte intressant men inget jag kan tänka kig att jobba som resten av livet. Jag ska satsa allt på att jobba med sjuka människor vare sig det blir som sjuksköterska eller som undersköterska men till sjukhuset ska jag iallafall. Om jag inte kommer in i höst blir det högskoleprovet och hoppas på ett bättre resultat än sist om inte annat har ju intagningen ändrats lite så man har ju lite mera poäng nu när man har läst lite kurser över det som behövs vilket gör att det kanske blir lättare att komma in. Det är sånt som märks när intagningen är klar. Och om jag inte kommer in ska jag jobba som timvikarie på jobbet igen på heltid =)

Helgen har som sagt inte bjudit på så mycket då jag jobbade igår plus att det var doligt väder igår. Började tentaplugga lite så nu är man snart klar med den första delen. Jag och henka passade på att tvätta och dammsuga bilen ordentligt med...


Kommentarer
Lena

Det var ju synd att det inte kändes rätt med skolan.

Hoppas nu bara att du gör rätt.

//Mammis



2010-05-09 @ 16:24:06
URL: http://bloggissoder.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0