100530

TENTAPLUGG TENTAPLUGG.....   GRRR!

Jaa det kommer vänta mig fram till den 11 juni så jag vet vad jag gör tills dess.

Det har hänt en del sedan sist. Måste bara säga det men jag ocg Carro var de ända som fixade labrapporten så himla skönt.

Veckan har det varit skolan med en massa redovisningar och det. I helgen har jag jobbat.
Igår var vi förbi hos mamma en sväng och lämnade en morsdag blomma då de skulle iväg idag och vi till Sörping på mina timmar.

Fick en tråkig nyhet på jobbet i lördags. En av mina arbetskamrater som har haft cancer har gått bort i veckan. Tragiskt, synd att man inte var med på minnesstunden. Fick idag även veta ett en sköterska på ett annat ställe hade gått bort hastigt som lustigt nyligen med bråck som gått sönder på aorta, 33 år gammal med en liten son.

Vila i frid tjejer! Vi kommer alla sakna era.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0