100531 forts.

När henka kom hem förut lånade jag bilen och åkte till Maxi huset. Tänkte se om jag kunde hitta lite nytt till sommaren. Fick jag en försenad födelsedagspresent igår så vad passar inte bättre än och äntligen unna sig lite nya kläder till sommaren. Handla kläder jag jag väldigt sällan ny för tiden. Man måste ju tänka lite mera på ekonomin när man pluggar, man är ju inte rik direkt. Men iallafall så hittae jag lite.

- 2 par shorts, ett par svarta och ett par rosa (för er som inte vet älskar jag rosa)
- 4 linnen i olika färger
- en kortärmad som går lite längre ner, perfekta till leggings
- 1 par gröna halvlånga byxor som jag tänkte inviga imorrn och solen lyser.

Till på köpet var det ju 10 % rabatt på HM så kom undan lite billigare.

Nu ser jag fram emor morgondagen med lite shopping på Ikea om man hittar något, checka in nya tllrikar iallafall och vem vet man kanske kommer hem med något mera =)

Om inte annat så bär det iväg till Ullared den 19 juli och då ska det shoppas, har börjat skriva en lista på vad jag ska handla.

Tränade för första gången på nästan två månader. Och det kändes riktigt bra i hälen så nu kanske man snart går på helfart igen. har verkligen saknat fotbollen. =)

Nu är det natti natti för imorrn ringer klockan skapligt så jag hinner plugga lite så jag inte behöver ha dåligt samvete =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0