100531



- Genexpression
- DNA metylering
- Mutationer
- Replikation
- Translation
- Transkription
- Kromosomer
- Avvikelser
- Epigenetik
- TATA-bok
- Fosterdiagnostik

Allt detta är hur långtråkigt som helst och det gör ju inte saken lättare att lära sig det heller. Men vill få det klart så jag kan fokusera på det roliga sen. Har bara lite Genexpression och lite metylering och sist men roligast av genetiken fosterdiagnostiken =) det ända roliga på den delen.

För det andra har jag absolut inte någon lust till att plugga. Solen skinner och jag längtar ut men icke sa nicke det blir ingenting med det de närmaste timmarna. Får bli den stunden sen när jag ska träna lite.

Ge mig kraft!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0