101105

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det pappas fördelsedag Hurra Hurra Hurra!
Var och firade pappa förut som fyller år idag och det bjöds på flamberar fläskfilie med hasselbakspotatis. Mumma säger jag bara.. Nu är man nyss hem kommen. Har åkt spårvagn ut till Hageby nu så nu behöver man inte göra det mera. Ibland är det skönt att ställa bilen hemma och inte behöva tänka på den.

Nu är feber bort och förkylningen sitter nu endast i näsan förhoppningsviss. Så imorrn ska vi se om kroppen orkar två träningspass. Vi börjar med ett, lite brottning och ser sedan och den håller till fotbollsträningen och där imellan har jag bjudit in mig hos farmor på rotmos.

Igår var det revaxör i örat som gällde och imorse spolade jag bort skiten som satt där så nu är ena örat fixat nu är det bara ett kvar.. Sen hör jag ALLT =)

Imorrn blir man gräsäkling i tre dagar andra halvan åker till England på fotboll med bror hans. Så dom får ha så trevligt medan jag ska styra här hemma och försöka lura med mamma på en promenad på söndag... 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0