101116

Idag skinner solen. Guu vad glad man blir när det är fint väder. Tänkte att jag skulle ta en promenad ner till Stallet sen där vi har hand om bingon med fotbollen idag. Tyvärr har det väl hunnit bli mörkt ut men men.

Annars blir det nog lite röj här hemma, eller så mycket är  det inte. En diskmaskin som ska plockas ut, en säng som ska bäddas och lite annat smått och gott...

Min förkylning har satt sig i halsen.. Blää men snart är den förhoppningsviss borta (om man har tur vill säga)

Nu är Idre betalat och klart så nu är det bara skirdor och liftkort som ska betals med men det blir väl vart efter sen med tror jag. kan vara skönt att ha det avklarat innan man åker..


Kommentarer
Anonym

Hmm.. undrar om du vet att din sambo ville bjuda med mig till Idre...?

2010-12-26 @ 21:28:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0