101007

Igår fick jag värsta städrycket. Drog ut allt i skafferiet för att sedan slänga det som var gamlat. Konstaterade hur mycket man ahde som man typ bara använt ett fåtal gånger till ex en viss maträtt som man kanske bara gjort en gång och till sist går ju datumet ut och nu tyckte jag det var dags att städa ordentligt =)





(Ordning och reda blev det när det blev färdigt och tomt jämför med innan då det knappt inte gick att stänga =))

Och idag gick jag in på min fjärde dag med shaken.
Viktminskning med 0,5kg hittills får se om det händer något.
Men har iallafall bestämt mig att jag ska äta ett lagat mål av något slag varje kväll för var helt knäpp inatt. Kände mig jätte konstig. Så ett mål varje dag får det bli. Idag blir det tacos fast för mig blir det nog ingen köttfärs utan bara grönsaker, har inte riktigt bestämt mig =)..

Fick hoppa in och jobba på dan idag imorse. Det var verkligen riktigt ovant då man inte kände många alls men roligt måste jag säga. Har världens underbaraste arbetskamrater... Vad skulle jag ta mig till utan er?

Nu är det städning som gäller..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0