110807

Ojj ojj ojj... Inte ens en månad kvar till flytten. Är grymt spänd på den. Det är mycket funderingar som gå i huvudet när man ska sova.
- Hur ska jag ha det där?
- Hur kan man göra där?
- Hur lång tid tar det?
- Hur dyrt blir det om man gör så?

Jaa det finns massviss med frågor..
Har sakta men säkert börja packa ned lite i kartonger så det inte blir så mycket sedan på min lediga vecka som kommer infinna sig precis innan flytten.

Har även haft min första semester i mitt liv.
Riktigt skönt men det var inte så lungt i början.
Eftersom vi har haft visning på semestern var det lite och göra. Det skulle ju städas och röjas till visningen och det gav verkligen resultat. Lägenheten såldes för 440 000 dvd 195 000 över utgångspriset så vi är riktgit nöjda.

Sen var den en riktig veckas semster. Den började med att vi for ner till skåne, Brantevik.



Första dagen blev det en tripp till smygehuk







Sen stannade jag och Henka till i Ystad..







Andra dagen stod ingelsta kalkon på schemat och även lite minigolf..



Syster och jag passade även på att leka lite med kameran..











Sedan bar bilen iväg till halmstad





Natten spenderades i ett tält



Sedan bar bilen till göteborg för en sväng inne på universum





Kvällen avslutades med en god middag inne på liseberg med lite underhållning av Fatboy
Och så drog vi till med två storvinster med.. Jag kexchoklad och Henka Geisha..





Så var denna semstervecka slut.

Den här veckan hade vi sådan tur att solen tittade fram ett par dagar. Medan Henka arbetade lite passade jag på två dagar i rad att åka och sola & bada lite ute i sanden.

Onsdagen bjöd på en runda i skogen med en massa mygg men kom självklart hem med lite kantareller och blåbär.

Torsdagen var tanken att jag skulle gå i skogen igen. Eller jag gjorde det men blev inte så långvarig då jag stötte på ett vildsvin. Han/hon stack och likaså jag.

Fredagen vaknade jag på fel sida så beslöt mig vara hemma tills det var dags för lite bio med henka och bror.
Premiären av Bilar 2 blev det. Måste säga att den första är bättre men tvåan var klart bra den med.

I går bestämde jag mig för att rensa lite här hemma så det blev att tömma skafferiet lite genom att baka tre satser hålkakor och 2 satser bullar.


Imorrn återgår jag till jobbet igen och vardagen. Det ska faktiskt bli lite skönt. Om inte annat saknar man sina arbetskamrater lite grann med.
Så nu var denna semester slut för denna gång..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0