110221

Ny vecka med nya möljligheter...
Tyvärr började inte dagen som man tänkt sig men så är det.
Min tanke var att åka till badhuset och simma innan simbassängen öppnades för alla sportlovsfirande barn och ungdomar. Men pga att jag sov väldigt dåligt i natt dvs. 2 timmar och inte somnade förren klockan var 06:00 igen så blev det inget med det då jag vaknade vid 13:00. Jag tror detta har med att göra att jag inte riktigt vant mig vid att vara ledig och veta hur jag ska sova för att få sova om nätterna. Men nu kommer 3 jobbar nätter så nu är det bara att ställa om för att sova på dagarna med.

Och på onsdag börjar årets bokrea. Har i år beställt en massa roliga böcker på nätet, bland annat tänkte jag att jag skulle testa mig på Zonterapi och se om det är något för mig, ska även lära mig mera om hjärnan och dess sjukdomar vilket jag är mycket intresserad av, sen en del deckarböcker med såklart. Och sist men inte minst den rutiga bakboken =)
Men självklart ska jag ner och se om det finns något mera roligt på stan med.
Jaa, jag är tokig i böcker =)
Läsning är avslappnande..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0