110126







Jag fick ett infall och köpte mig lite tulpaner med tillbehör och gjorde två buketter. Blev riktigt nöjd med dem båda och dom lev rätt så lika =). Sen var ju jag tvungen att ta lite kort på dem och då passade jag på och leka lite med kameran.

Sen har jag äntligen fått upp gardinerna i vardagsrummet efter en hel månad utan nästan =)


Jag fick även ett infall och skaffade träningskort på Badhuset så nu ska det simmas i mängder. Jag har ju inte kunnat träna fotboll på vet inte när. När jag väl kom tillbaka efter hälsporren kom den tillbaka fast i andra foten och eftersom det inte finns så mycket att göra åt det mer än att vila så får det bestämt bli simning. Jag tänkte att sen när foten blir bättre så ska jag även börja dansa zumba med.

Sen var jag och farmor och beställde blommor till begravningen och tro inte det var lätt att välja för det finns en uppsjö av olika arrangemang att välja på men jag lyckades hitta ett med ljus i. det blev även en handbukett med. Och dessutom är klänningen inhandlad så nu är allt det färdigt.

Trodde att den här månaden skulle bli en bra månad med det verkar inte bli så då det ska åkas skidor men det är det värt bara man får unna sig lite ibland. Men det blir nog en bättre månad än förra månaden. Men gardiner passade jag på och köpa för presentkortet jag fick från jobbet i julklapp och tur som man har ibland var det 20% på alla hemtextil på Åhlens så det blev mycket billigare än vad jag trodde. Nae nu ska vi inte klaga mer på det för det brukar bli bra i slutändan.

Nu ska det göras citronspett av fläskfile..



Kommentarer
Lena

Vilka bra infall :)

//Mammis

2011-01-26 @ 19:48:40
URL: http://bloggissoder.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0