110711 forts.

Fotografen varit här så på onsdag kommer lägenheten ut. Är så spänd.
Mäklaren sänkte utgångspriset då det finns en etta för 125 000 och om man sänker den så kanske det är flera som blir intresserade av att köpa en tvåa istället. dvs fördel för oss ;)

Så nästa torsdag är det visning och guu vad saker jag har att fixa fram tills dess. Men då är jag ju sysselsatt när älsklingen min åker till Sports Camp en vecka.

Var på Bauhaus och köpte en duschhatt då den andra hade spruckit. Vi passade då på att kolla på lite kakel till badrummet och lite golv och vi hittade en hel del fint..

Har funderat lite på hur jag vill ha badrummen sen men det är ju en som måste göras med en gång.
Jag tänkt mig väl något i denna still alltså kaklet inte badrumsmöblerna:







Det är ju ett tag kvar dit men det kan vara skönt att ha planerat lite.
Fanns ett kakel som såg ut som trä och det var himla snyggt men frågan är om man tröttnar på det?
Jag ska iallafall ha två neutrala badrum så man inte tröttnar efter ett tag..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0