110616

Tänk att det var 4 år sedan man tog studenten..
Helt sjuk och mycket har hänt sedan dess...
Man blir så glad när man ser alla studenter ;)




Nu är det bara 12 nätter kvar till semester...
Första semestern i hela mitt liv..
Ska bli så underbart...
Håller bara tummarna för att det blir bra väder med...


Idag tog jag mig i kragen för andra dagen och var ut och sprang lite...
Tog mitt vanliga varv men när jag började närma mig hemma kände jag att jag orkade mycket mera så jag tog ett extra varv runt kvarteret vilket resulterade i en runda på 2 km istället för 1,6 km..
Känns så skönt när man orkar mycket mera...




Satt och kollade igenom vad jag lagt upp för bilde på bloggen och hittade den här..

Jaha tänker ni vad är de tför speciellt med denna?
Joo, det är en Asblomma som min gammelmormor hade.
Kom och tänka på hur mycket jag saknar henne.



Kommentarer
Linda

13 år sedan för mig :-O

Jisses! Men jag minns det som igår varje år när jag hör de glada sångerna :)

2011-06-18 @ 15:04:07
URL: http://lindasxtravaganza.blogg.se/
Lena

Ja, åren går fort.

//mammis

2011-06-19 @ 12:54:53
URL: http://bloggissoder.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0