110309

Jag börjar känna mig som en liten träningsnarkoman..
Nae vars så farligt är det inte men jag försöker iallafall komma iväg och träna en gång per dag och då är det mest simning som gäller för tillfället.
Har ju testat zumba två gånger nu och måste verkligen säga att jag är överförtjust i det. Det kommer jag att hålla på med ett tag framöver. Men än så länge är det nybörjarpass som gäller. Det är lite knepigt i början.

Ingen som kan ladda hem zumba dvd åt mig?
Jag får väl ta och önska mig den när jag fyller år så kan jag stå i min ensamhet och dansa =)



Kommentarer
Lena

Bra att du kommit igång!

Zumba kanske är något för din stela mamma??

//Mammis

2011-03-09 @ 19:06:41
URL: http://bloggissoder.blogg.se/
Johanna

Finns att köpa billigt på www.uffessakerochting.se

Jag beställde och fick den redan dagen efter. Så den sidan kan jag rekomendera. J

2011-03-30 @ 16:05:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0