111012

Nu börjar det sakta men säkert bli färdigt.
Lister ska inhandlas och sättas upp och likaså fönsterbräda.
Elementet ska tillbaka igen och det ska möbleras sen är det färdigt.

Är riktigt nöjd faktiskt.

Ända jag inte är nöjd med var att jag inte kunde tvätta fönstrena ordentligt då markisen är i vägen men men ni som kommer och tittar för blunda för det.
Vem vet vi kanske bestämmer oss för att ta ned markisen så småning om och då kan jag tvätta det ordentligt.

I veckan så har jag tränat alldeles för mycket känner jag. Är helt slut i kroppen men tur är väl att jag för vila tills på måndag igen. Fast nästa vecka blir det en lugn vecka med träningen. Då börjar jag ju jobba igen efter mina 2 veckor ledighet som har varit hur välbehövliga som helst. Ångrar det inte det minsta..

Fredag bär det av till Ullared för att shoppa lite till hemmet. Har lite på inköpslistan så vi får se vad jag kommer hem med ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0