120610

Det var inte igår man skrev här direkt.
Har hänt en hel del.
Bl.a. så har vi varit en sväng i Milano för att se Inter-Milan. Det var en riktigt grym upplevelse. Ångrar inte en dag att jag följde med även fast jag var lite tveksam i början. Det blev även lite rundvandring i staden och tyvärr regnade det ordentligt en av dagarna så det blev mest att gå i affärer.
Det började ösregna när vi ar uppe på Katedralen.

Helgen efter begav vi oss till Göteborg för det traditionella Göteborgsvarvet. Henka sprang och jag satt på läktaren. Men han tuffade runt hela vägen på en riktigt bra tid medan jag och Anna satt och pratade skit ;)

Ett namngivningkalas för lilla Ella har vi med hunnit med.

Fått igång mina odlingar i trädgården (inga stora)

Äntligen rivit klart tapeterna i mittenrummet.

Möbler till Gillestugan har inhandlats.

Jaa som ni märker rullar det framåt

Och om 6 nätter eller 15 dagar går jag på semester. Men jag är ledig hela nästa vecka så jag får lite försmak på semestern så jag håller tummarna för lite bra väder iallafall trots att jag kommer spendera den största tiden inne med att spakla och allt vad det innebär.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0