120621

Dagen innan midsommarafton..
Jaa det ni..

Ska inte fira midsommar något speciellt mer än att umgås med min fina familj hos mormor och morfar på landet.

Däremot blir det rajtantajtan här hemma när de galna sportscamp gänget ska festa loss. Jag ska ju som sagt jobba och känner inte för att umgås med en massa onyktra människor innan jobbet. Ikväll kommer första nattgästerna och fler blir det imorrn. Så på lördag morgon när jag kommer hem lär det vara fullt med folk här så idag ska det köpas öronproppar så jag kan få sova lite grann iallafall.

Dagen har bestått av att röja lite här hemma och sedan varit ute i trädgården och slappat. Man får passa på när solen är framme för dom hotar med regn nästa vecka.

Just ja har bara denna jobbhelg kvar sen är det semester. Behöver verkligen vila upp mig ett tag nu och samla krafter.

Igår träffade jag några kompisar och vi gick till Manesa och käkade lite tapas och tog ett glas rosé. Mumma :)
Dock drog jag på mig flera ordentliga skavsår när jag valde fel skor att ha på mig. Men men det bjuder jag på.

Nu in till staden för lite shopping.

Just jag de första jordgubbarna är mogna i landet, hela fyra stycken. Dom delade vi på precis. Inte illa med egna jordgubbar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0