120922

Har haft flera nere veckor. Humöret har pendlat upp och ned och jag har känt mig alldeles omotiverad till allt som har med livet att göra. Tror detta beror på det som skall hända på jobbet. Försöker hålla humöret upp men det går inte alltid tyvärr har min sambo fått lida för det.
Sömnen är inte som den brukar, iallafall inte när jag jobbat. Jätte svårt att slappna av. Ligger bara och tänker och om jag väl somnar ordentligt så har jag drabbats av huvudvärk eller så har det varit en gå av dag då jag måste gå upp. Men förhoppningsviss vänder det.
Och som grädde på moset har jag även fått en sådan himla halsbränna. Tror även att detta beror på jobbsaken.
Som sagt allt känns pest och pina.
 
Men mitt uppe i allt så har vi till största del gjort färdigt sovrummet. Nu är det bara fönsterlisterna kvar och elementskyddet så är det färdigt. Och det blev så underbart bra. Kan bara gå in och sitta och njuta. Allt är nytt inkl möbler.
 
(Lampan ska ej stå där, men den får för tillfället fungera som belysning i sovrummet då den lampan vi ska ha kommer på onsdag)
 
Ikväll är det Henka fritt, jag passar på och plugga lite och snart blir det att mysa ned sig i soffan och se på körslaget. Dock blir det en tidig kväll för mig då jag är helt slut.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0